Veelgestelde vragen

Account activatie 

Ik heb geen activatiemail ontvangen. Wat nu?

Op 3 juni hebben we iedereen, die tot 3 maanden terug bij ons yoga heeft gevolgd, een geautomatiseerde activatiemail verstuurd. Vind je deze niet terug in je inbox, bekijk dan ook je spam en/of reclame inbox. Daar komt deze mail soms ook terecht.

Heb je langer dan 3 maanden geleden bij ons lessen gevolgd en wil je graag een account aanmaken? Welkom terug! Door het aanschaffen van een membership of leskaart wordt je account gecreeerd. Dezze vind je in onze webshop.

Meedoen aan lessen

Hoe kan ik een (online) les volgen?

Met een geldige membership of strippenleskaart kun je al onze online-, buiten,- en (vanaf 1 juli) studio lessen volgen.
Een membership of leskaart kun je aanschaffen in onze webshop. Klik op de link voor de instructievideo over ons reserveringssysteem als je via desktop wilt reserveren of via onze app.

Live-streams

Hoe ontvang ik een Zoomlink voor de les?

Je vindt deze link bij de detailinformatie van je gereserveerde les.
Deze vind je terug door in het lesrooster op de les te klikken. Je vindt de link dan terug onder de foto van de les.

Als je geen geldige membership of leskaart (meer) hebt, dan zie je een slotje bij de link en kun je de les ook niet reserveren.
Schaf dan eerst een membership of leskaart aan in de webshop.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

De Zoom-link werkt niet, wat nu?

Sluit Zoom en klik opnieuw op de link. Omdat de hele wereld online zit, kan het zijn dat (de kwaliteit van) Zoom soms hapert en opnieuw starten helpt meestal. Als het vervolgens nog steeds niet werkt, heb dan nog even geduld. Het kan zijn dat we een technische storing hebben die we aan het oplossen zijn. Als het ons niet lukt om de technische storing te verhelpen, laten we je dat telefonisch weten.

Wat kan ik doen om mijn geluid zo goed mogelijk te krijgen?

Vaak is het geluid van een laptop niet optimaal dus als je de mogelijkheid hebt om hem aan te sluiten op bijvoorbeeld speakers of AirPods, dan is dat aan te raden. Mute ook de microfoon functie in Zoom om eventuele ruis tegen te gaan.

Leskaarten

Wat kost een leskaart?

Je hebt keuze uit verschillende opties.
Van doorlopende memberships tot proefleskaarten en 1, 5, 10 of 20 lesrittenkaarten.
Alle mogelijkheden, prijzen en de mogelijkheid om deze aan te schaffen, vind je terug in onze webshop.

Hoe schaf ik een membership of leskaart aan?

In de webshop kun je een keuze maken uit een van onze membership opties, lesrittenkaart of priveles(pakket). Bovenin vind je deze 3 categorien.

De betaling van onze memberships verloopt na jouw akkoord in de webshop via automatische incasso. Lesrittenkaarten en priveles(pakketten) kun je makkelijk via Ideal betalen in de webshop.

Wat is de geldigheid van mijn membership / leskaart?
  • 2 proeflessenkaart is na aanschaf 3  weken geldig
  • 5 lessenkaart is 2 maanden geldig
  • 10 lessenkaart is 4 maanden geldig
  • 20 lessenkaart is 6 maanden geldig
  • 1 jaar membership is een jaar geldig en daarna maandelijks opzegbaar
  • 1/2 jaar membership is 6 mnd geldig en daarna maandelijks opzegbaar
  • Een flexibele maandkaart is een maand geldig en maandelijks opzegbaar
  • Een weekkaart is een week geldig met een opzegtermijn van een week

De leskaarten en memberships zijn geldig vanaf de datum waarop je deze hebt aangeschaft.

Alle memberships, lesrittenkaarten en prijzen vind je terug in onze webshop.

Mijn leskaart is verlopen en ik wil een nieuwe kopen. Hoe doe ik dat?

Je kunt dan in onze webshop een keuze maken uit een van onze membership opties, lesrittenkaart of priveles(pakket). Bovenin vind je deze 3 categorien.

De betaling van onze memberships verloopt na jouw akkoord in de webshop via automatische incasso. Lesrittenkaarten en priveles(pakketten) kun je makkelijk via Ideal betalen in de webshop.

Ik had nog 'n geldige lessenkaart, deze staat niet (goed) in het nieuwe systeem. Wat nu?

Tussen de overgang tussen MindBody en het nieuwe systeem zaten enkele dagen. We hebben handmatig enkele zaken aangepast. Een foutje is dan snel gemaakt. Excuses! Stuur ons svp een bericht en vermeld wat er volgens jou niet klopt. Dan zoeken we het uit en komen dan zsm bij je terug.